Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Πάρε με τώρα! "Ο ΦΡΟΝΙΜΙΤΗΣ" ενός φίλου από ΚΟΜΟΤΗΝΗ


Η άποψη ενός φίλου από το δικό του blog
( http://jimas.wordpress.com/2012/03/23/%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%B5-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1/#comment-127 ) για το μήνυμα οικονομικής στήριξης της ΝΔ. Διαβάστε..... Να μην παραλείψω να το σχολιάσω… το άκουσμα του ήχου του μηνύματος στο κινητό μου από το N.D. με βρήκε να πίνω τσίπουρο στον Καραβίδα. Ένα μήνυμα που με προβλημάτισε πολύ, μα πάρα πολύ! Ο λόγος απλός.

Τελικά, αυτοί στη Συγγρού έχουν απύθμενο θράσος, γιατί περί θράσους πρόκειται, όταν ζητάς τον οβολό μου για να χρυσοπληρώνονται οι παντελώς ανίκανοι και να “πηδιέμαι μονίμως” εγώ. Τον “βιαστή” μου θα τον επιλέξω εγώ και σε καμία απολύτως περίπτωση δεν θα μου τον υποδείξετε εσείς. Θα πρότεινα, εξ άλλου δίπλα είναι, να κάνετε πιάτσα μπας και βγάλετε κανένα ψιλό… άσε που έτσι θα ‘ρθετε σε επαφή με το λαό, νοιώθοντας και τον παλμό των ψηφοφόρων σας.

Οι έτεροι κυβερνοσυνέταιροι κάνανε εκλογές, δεν ήταν άσχημη ”μπάζα”, για να εκλέξουν τον μοναδικό υποψήφιο για την προεδρία του κόμματός τους. Έπρεπε να “μιλήσει” η βάση.

Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι, κύριοι του N.D. δεν απευθύνεστε σε Ινδιάνους πλέον, επιλέξτε άλλο επάγγελμα, παλιομπατάκια (γιατί άφραγκοι είστε) ασχοληθείτε με κάτι άλλο πέραν της πολιτικής, μπας και σωθούμε τελικά ως χώρα.

Υ.Γ.: Η απουσία του ερωτικού στοιχείου από το εν λόγω μήνυμα ήταν περισσότερο από εμφανής, έτσι για την αλλαγή ρε γαμώτο… θα μπορούσε και προκειμένου για να με πείσει, να λέει πάρε με τώρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα θετικά του προγράμματος Υποδομών της Νέας Δημοκρατίας

Το Πρόγραμμα Υποδομών της Νέας Δημοκρατίας αποτελεί τη Ναυαρχίδα των προγραμματικών θέσεων του Κυριάκου Μητσοτάκη για την ανάπτυξη της χώρ...