Τετάρτη 13 Απριλίου 2011
Οι πετρελαιοκινητήρες «4N1» της Mitsubishi
η Mitsubishi Motors, παρουσίασε και το πρόγραμμα «4Ν1», το οποίο αφορά σε μία νέα οικογένεια αλουμινένιων 16βάλβιδων 4-κύλινδρων πετρελαιοκινητήρων,.αφορά σε μία νέα οικογένεια αλουμινένιων 16βάλβιδων 4-κύλινδρων πετρελαιοκινητήρων, τεχνολογίας common rail άμεσου ψεκασμού με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής (DOHC), και τη μικρότερη αναλογία συμπίεσης της αγοράς!
Οι κινητήρες αυτοί που προέκυψαν από τη συνεργασία των Mitsubishi Motors Corporation και Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. (MHI), θα διατίθενται σε δύο εκδόσεις κυβισμού και θα εφοδιάζουν τα εξής Ευρωπαϊκά μοντέλα: ASX (1.8 “4N13”), Lancer Sports Sedan & Sportback (1.8 “4N13”), καθώς και το Outlander (2.2 “4N14”).
MIVEC + Diesel = Παγκόσμια Πρωτιά
Το πιο αξιόλογο τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά είναι το αποκλειστικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC της Mitsubishi – παγκόσμια πρωτιά για Πετρελαιοκινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων – που επιτρέπει στους μηχανικούς της MMC να επιτύχουν το στόχο της χαμηλότερης αναλογίας συμπίεσης.
Νέα προσέγγιση
Σύμφωνα με τις βασικές αρχές των Diesel, ένας Πετρελαιοκινητήρας χρησιμοποιεί τη θερμοκρασία λόγω συμπίεσης για την ανάφλεξη και καύση του καυσίμου, το οποίο ψεκάζεται στο θάλαμο καύσης στο τελικό στάδιο συμπίεσης. Λόγω της πολύ υψηλής αναλογίας συμπίεσης που απαιτεί αυτή η διαδικασία, οι Πετρελαιοκινητήρες έχουν την υψηλότερη θερμική απόδοση από οποιοδήποτε συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, κάτι που συνεπάγεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και λογικά, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κυρίως CO2.
Ωστόσο, για να αντέξουν τη λειτουργική πίεση που προκαλείται από την υψηλή αναλογία συμπίεσης και τις μεγάλες ποσότητες ροπής που παράγονται στο στρόφαλο, οι Πετρελαιοκινητήρες χρειάζονται βαρύτερα, ισχυρότερα εξαρτήματα, κάτι το οποίο αυξάνει το βάρος τους σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Επομένως, η λογική λύση για τη μείωση των δυνάμεων που αναπτύσσονται μέσα στο μπλοκ είναι να μειωθεί η αναλογία συμπίεσης.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ελαφρύτερης δομής, παρόμοιας με ενός βενζινοκινητήρα, αλλά και της μικρότερης αναλογίας συμπίεσης, τη χαμηλότερη από οποιουδήποτε «Diesel» επιβατικού αυτοκινήτου κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά:
14.9:1 για τον 1.8 “4N13” (ASX και New Lancer)
14.9:1 για τον 2.2 “4N14” (Outlander)
Η εξαιρετικά χαμηλή αναλογία ήταν ένας από τους κύριους στόχους εξέλιξης των μηχανικών της MMC και MHI για να επιτύχουν (τελικά) ένα εξαιρετικό επίπεδο NVH, χαμηλών ρύπων, μακροχρόνιας αξιοπιστίας, ομαλής λειτουργίας και απολαυστικών οδηγικών επιδόσεων, ανεξαρτήτως κυβισμού, 1.8 ή 2.2 λίτρων.
".
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τα θετικά του προγράμματος Υποδομών της Νέας Δημοκρατίας
Το Πρόγραμμα Υποδομών της Νέας Δημοκρατίας αποτελεί τη Ναυαρχίδα των προγραμματικών θέσεων του Κυριάκου Μητσοτάκη για την ανάπτυξη της χώρ...
-
Στο θέμα της παραπομπής ή όχι πρώην Πρωθυπουργών αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Ντόρα Μπακογιάννη, μιλών...
-
Εθνική συνεννόηση για να μην χρεοκοπήσει η χώρα , ζήτησε , η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία μίλησε στην προ...
-
«Εμείς ήρθαμε να δώσουμε λύση προς όφελος της Ελλάδας, της Μακεδονίας μας, προς όφελος των Βαλκανίων, προς όφελος της ειρήνης, της συνεργασ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου